Web Design
υποστήριξη της επωνυμίας του Website / E-shop σας

Πώς να χτίσετε την υποστήριξη της επωνυμίας του Website / E-shop σας σε 3 απλά βήματα

Τι είναι η υποστήριξη της επωνυμίας;

Η υποστήριξη της επωνυμίας είναι όταν η ικανοποίηση του κοινού και η εκτίμηση της επωνυμίας είναι τόσο υψηλά μεταξύ ορισμένων από το κοινό που αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας, που καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να την προωθήσουν σε άλλους. Μπορείτε να χτίσετε την υποστήριξη της επωνυμίας μεταξύ δυνητικών πελατών, εργαζομένων, εταιρικών συνεργατών, προμηθευτών και Social Media followers.

Οι υποστηρικτές της επωνυμίας διαδίδουν τη γνώμη τους μέσω θετικών διαδικτυακών κριτικών που δημοσιεύονται στον ιστότοπό σας, στο Google, στο Facebook και σε άλλους ιστότοπους κριτικών. Προωθούν επίσης την επωνυμία σας από στόμα σε στόμα, μέσω Social Media δημοσιεύσεων και αναρτήσεων ιστολογίου. Αυτές οι κριτικές, αναφορές, φωτογραφίες και σχόλια σχετικά με την επωνυμία σας ονομάζονται περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες ή UGC.

Πώς να χτίσετε την υπoστήριξη της επωνυμίας

Ενώ ορισμένοι υποστηρικτές της επωνυμίας εμφανίζονται χωρίς προσπάθεια εκ μέρους σας, μπορείτε να δημιουργήσετε συνειδητά ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα υπεράσπισης της επωνυμίας κάνοντας τρία συγκεκριμένα βήματα.

1. Προσδιορίστε τους οδηγούς υπεράσπισης της επωνυμίας.

Για να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα προώθησης της επωνυμίας, εντοπίστε τους συγκεκριμένους λόγους για τους οποίους το κοινό αγαπά τη συγκεκριμένη επωνυμία σας και, στη συνέχεια, ενισχύστε τους. Συχνά, η υπεράσπιση πηγάζει από ποιοτικά προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά η άριστη εξυπηρέτηση δυνητικών πελατών και η εξατομικευμένη δέσμευση μπορούν επίσης να σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Για να καθορίσετε τους συγκεκριμένους οδηγούς υπεράσπισης της επωνυμίας σας, μην κάνετε υποθέσεις σχετικά με την επωνυμία σας και το τι περιμένει το κοινό. Αντίθετα, χρησιμοποιήστε τα σχόλια των χρηστών για να ακούσετε τι έχει να πει ο κόσμος για την επωνυμία σας, συμπεριλαμβανομένων θετικών και αρνητικών σχολίων. Ακούστε και εφαρμόστε αυτά τα σχόλια για να βελτιώσετε την κοινωνική απήχηση της επωνυμίας σας.

2. Επικεντρωθείτε στις σχέσεις.

Η ανάπτυξη ισχυρών, εξατομικευμένων σχέσεων με το κοινό είναι ζωτικής σημασίας για την απόκτηση συνηγορίας και την αύξηση των πωλήσεων. Σύμφωνα με έρευνα οι δυνητικοί πελάτες που παραπέμπονται από άλλους δυνητικούς πελάτες είναι 18% πιο πιστοί, έχουν 16% υψηλότερη αξία ζωής και ξοδεύουν 13,2% περισσότερα χρήματα από άλλους.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι χρήστες ταυτίζονται προσωπικά με τις επωνυμίες που αγαπούν και θέλουν να αισθάνονται σαν να είναι μέρος των αφηγήσεων αυτών των επωνυμιών. Για να επικυρώσετε αυτά τα συναισθήματα, προσφέρετε αξία και χτίστε εμπιστοσύνη μέσω των social media. Η διαδικασία οικοδόμησης σχέσεων μεταξύ επωνυμίας και κοινού είναι ένας αμφίδρομος δρόμος που απαιτεί προσοχή και σκέψη για να δημιουργηθεί μακροπρόθεσμη και συχνή δέσμευση. Να είστε διαφανείς με τους χρήστες σας, αλλά μην προσπαθείτε να πιέσετε τις πωλήσεις.

3. Εμπνεύστε και εκπλήξτε τους νέους και τους ήδη υπάρχοντες δυνητικούς πελάτες σας.

Πηγαίνετε πάνω και πέρα με την εξυπηρέτηση πελατών για να δημιουργήσετε στιγμές για τις οποίες αξίζει να μιλήσετε. Εάν εκπλήξετε τους δυνητικούς πελάτες σας με εξαιρετικές υπηρεσίες και απροσδόκητα οφέλη, είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν και να μοιραστούν την εμπειρία τους με φίλους. Απευθυνθείτε στους χρήστες για να τους προσκαλέσετε σε μια VIP εμπειρία. Επιλέξτε κοινό με επιρροή ή δημιουργήστε υποστηρικτές της επωνυμίας από ανυποψίαστους θαυμαστές.

Εκτός από τα παραπάνω, αν θέλετε η υποστήριξη της επωνυμίας σας να λειτουργήσει, μην ξεχάσετε να φροντίσετε για την κατασκευή του site σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε