Web Design
Πώς να επιλέξετε το ιδανικό όνομα της επιχείρησής σας!

Πώς να επιλέξετε το ιδανικό όνομα της επιχείρησής σας!

Το να ονομάσετε την επιχείρησή σας μπορεί να είναι αγχωτικό, καθώς είναι πιθανότατα ένα από τα πιο σημαντικά αρχικά βήματα που θα κάνετε. Το όνομα είναι ένα σημαντικό μέρος της πρώτης σας εντύπωσης, επομένως θέλετε να είστε σίγουροι ότι αποδίδει με ακρίβεια αυτό που θέλετε.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να κολλήσετε σε αυτό το στάδιο της έναρξης της επιχείρησής σας. Ενώ η απόφαση μπορεί να είναι συντριπτική, αν έχετε υπόψη σας μερικά βασικά σημεία, θα πρέπει να είστε σε θέση να βρείτε ένα αποτελεσματικό, αξέχαστο όνομα.

Γιατί το όνομα της επιχείρησής σας είναι σημαντικό

Το όνομα της επιχείρησής σας αποτελεί μέρος της πρώτης εντύπωσης της εταιρείας σας. Το όνομα μπορεί να σας βοηθήσει να μεταφέρετε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα για την εταιρεία σας και να δώσει μια πραγματική αίσθηση προσωπικότητας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει το κοινό να ταυτιστούν και να αναπτύξουν μια σχέση με την επιχείρησή σας.

Το όνομα της επιχείρησής σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε την επιχείρησή σας από άλλες στην αγορά. Για αυτόν τον λόγο, ίσως θέλετε να αποφύγετε να παρακολουθείτε πολύ στενά τις τάσεις. Το πιθανότερο είναι ότι πολλοί άλλοι χρήστες θα ακολουθήσουν αυτήν την τακτική και θα κινδυνεύσετε να χαθείτε σε μια θάλασσα παρόμοιων επιχειρήσεων.

Tips για το ιδανικό όνομα της επιχείρησής σας!

1. Επιλέξτε ένα όνομα που είναι εύκολο να θυμάστε

Εάν το όνομα της επιχείρησής σας είναι υπερβολικά μεγάλο ή περίπλοκο, θα είναι δύσκολο για τους χρήστες να το θυμούνται. Αυτό μπορεί να είναι επιβλαβές, καθώς το κοινό σας μπορεί να έχει πρόβλημα να μοιραστεί την εταιρεία σας με τα δίκτυά τους.

Θα θελήσετε επίσης να αποφύγετε ονόματα που απαιτούν υπερβολική εξήγηση. Για παράδειγμα, η αντικατάσταση αριθμών ή συμβόλων με γράμματα θα μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο για ορισμένους χρήστες. Όχι μόνο είναι δύσκολο να θυμάστε αυτά τα είδη ονομάτων, αλλά μπορεί επίσης να είναι μακροσκελή για τους χρήστες όταν σας αναζητούν στο Διαδίκτυο.

2. Μην περιορίζετε τη μελλοντική ανάπτυξη

Μπορεί να είναι δελεαστικό να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο όνομα για να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με το τι είναι η επιχείρησή σας. Αν και αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να λειτουργήσει βραχυπρόθεσμα, μπορεί να είναι προβληματική εάν διαφοροποιήσετε αργότερα.

Για αυτόν τον λόγο, μπορεί να θέλετε να αποφύγετε την αναφορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος στο όνομα της εταιρείας σας. Το κοινό σας μπορεί να σας γνωρίζει πχ για τις τσάντες σας τώρα, αλλά αν δώσετε ένα όνομα που περιλαμβάνει τον όρο «τσάντες», μπορεί να σας προκαλέσει σύγχυση στο μέλλον, αν θέλετε να αρχίσετε να σχεδιάζετε πχ και παπούτσια.

Ομοίως, η συμπερίληψη μιας τοποθεσίας στην επωνυμία σας θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα. Εάν επεκταθείτε για να προσφέρετε υπηρεσίες σε εθνικό επίπεδο, ένα όνομα με επίκεντρο την τοποθεσία μπορεί να εμποδίσει την επιτυχία σας.

3. Έχετε υπόψη σας τις λέξεις-κλειδιά

Ίσως θελήσετε να ενσωματώσετε μια λέξη-κλειδί για την οποία προσπαθείτε να κατατάξετε στο όνομα της επιχείρησής σας, ειδικά επειδή μπορεί να είναι χρήσιμη για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Μέσα από τις λέξεις κλειδιά το κοινό θα μπορέσει να συνδεθεί ευκολότερα με την εταιρεία σας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε