Web Design
Marketing Ιστοσελίδων και E-shop

Οι 4 κορυφαίες τάσεις Marketing Ιστοσελίδων και E-shop για το 2023

Ποιες είναι οι αποφάσεις για το Marketing της επιχείρησή σας φέτος; Ίσως θέλετε ένα παλιό αξιόπιστο, όπως η αύξηση των πωλήσεών σας; Ίσως θέλετε να κυκλοφορήσετε στο TikTok ή να αυξήσετε την απήχηση του Email Newsletter σας; Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας, η γνώση του τι πρόκειται να ακολουθήσει θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει φέτος.

Ας δούμε τις 4 κορυφαίες τάσεις Marketing για το 2023.

Τεχνητή νοημοσύνη

Το 2023 είναι η χρονιά που η τεχνητή νοημοσύνη έχει φτάσει στο mainstream. Αυτά τα ολοένα και πιο ισχυρά εργαλεία φαίνεται ότι έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και οι επιπτώσεις θα αγγίξουν κάθε κλάδο με τον καιρό. Εάν περάσατε χρόνο στα Social Media το 2022, πιθανότατα παρατηρήσατε την έκρηξη της τέχνης που δημιουργήθηκε από την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό ήταν μόνο το πρώτο σημαντικό ορόσημο.

Ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εκτελέσει πολλούς ρόλους που προηγουμένως αποτελούσαν ιδιοκτησία των ανθρώπων. Στην πραγματικότητα, είναι σχεδόν αδύνατο να πούμε ότι μια τεχνητή νοημοσύνη έκανε τη δουλειά. Πλέον, μπορείτε να αποκτήσετε μια τεχνητή νοημοσύνη για να γράψετε το αντίγραφο Marketing, να κυνηγήσετε τους δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσετε εικόνες κοινωνικών μέσων για την επωνυμία σας. Τι θα κάνετε με όλο τον επιπλέον ελεύθερο χρόνο σας;

Η βιωσιμότητα ως σημείο πώλησης

Στα μέσα του 2022, ο Yvon Chouinard, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Patagonia, ανακοίνωσε ότι δωρίζει όλα τα μελλοντικά έσοδα της εταιρείας για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Αυτή ήταν η πιο πρόσφατη και πιο υψηλού προφίλ μιας γενικής στροφής στον επιχειρηματικό κόσμο προς την προτεραιότητα των βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών.

Αυτή η αλλαγή καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από τους καταναλωτές, με πρόσφατες έρευνες να υπογραμμίζουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα. Στο BC, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να δείξουν ότι παίρνουν σοβαρά τη βιωσιμότητα επιδιώκοντας το καθεστώς B Corp. Για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, μην διστάσετε να επισημάνετε πόσο σοβαρά αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας σε αυτόν τον τομέα. Συνδυάστε το στην ιστορία της επωνυμίας σας, αλλά μην προβάλλετε ισχυρισμούς που δεν μπορείτε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας.

Εξατομικευμένη Εμπειρία Πελατών

Αισθάνεστε ότι το Marketing σας δεν είναι τόσο επιδραστικό όσο ήταν κάποτε; Βλέπετε μειωμένες αποδόσεις για τις δαπάνες σας; Δεν είστε μόνο εσείς, ζούμε σε έναν κόσμο με ατελείωτες περισπασμούς και το νεότερο κοινό έχει μάθει να συντονίζει πολύ παραδοσιακό Marketing. Ένας τρόπος για να ξεχωρίσετε από το πλήθος είναι να επιστρέψετε στα βασικά, αλλά με μια ανατροπή του 21ου αιώνα. Η επιχείρησή σας μπορεί να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη βασιζόμενη στην τεράστια συλλογή δεδομένων και αναλυτικών εργαλείων που είναι διαθέσιμα.

Οι έμποροι μπορούν πλέον να προσαρμόσουν εύκολα τα μηνύματα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στις ατομικές προτιμήσεις και ανάγκες κάθε πελάτη. Αυτό έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπών σας. Συνοψίζεται στη χρήση των προηγούμενων αλληλεπιδράσεων ενός πελάτη με την επωνυμία σας και των δεδομένων του, για να τον στοχεύσετε με μεμονωμένες προσφορές, προτεινόμενα προϊόντα και έγκαιρα emails.

Τα Social Media ως εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών

Πώς επικοινωνούν μαζί σας οι περισσότεροι δυνητικοί πελάτες σας με ένα παράπονο ή ερώτηση; Οι πιθανότητες είναι ότι έχετε παρατηρήσει μια αύξηση σε αυτές τις αλληλεπιδράσεις στα Social Media. Έρευνα για τις τάσεις των καταναλωτών για το 2022 διαπίστωσε ότι το 20% των Gen Z-ers και σχεδόν το 25% των Millennials έχουν έρθει σε επαφή με μια επωνυμία στα Social Media για εξυπηρέτηση πελατών τους τελευταίους τρεις μήνες.

Καθώς αυτές οι ηλικιακές κοόρτες συνεχίζουν να αυξάνονται σε μέγεθος και σε δύναμη δαπανών, αυτή η τάση θα αυξηθεί βραχυπρόθεσμα. Βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας έχει ρυθμιστεί ώστε να απαντά σε αυτές τις ερωτήσεις έγκαιρα. Αντιμετωπίστε τους όπως θα κάνατε με ένα email ή ένα τηλεφώνημα. Πάρτε τα στα σοβαρά και απαντήστε δημόσια αν κάποιος πελάτης δημοσιεύσει στο χρονολόγιό σας. Εάν οι άλλοι σας δουν να χειρίζεστε καλά την αλληλεπίδραση, θα χτίσει εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας.

Βασικό πριν ξεκινήσετε και την φετινή χρονιά, είναι η κατασκευή ιστοσελίδας, μέσω της οποίας θα ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε