Web Design
Η φήμη σας είναι η πραγματικότητά σας: Πώς να ενισχύσετε τη δημόσια εικόνα της εταιρείας σας

Η φήμη σας είναι η πραγματικότητά σας: Ενισχύστε τη δημόσια εικόνα του site & της εταιρείας σας

Η φήμη της επωνυμίας σας είναι το πώς σας αντιλαμβάνεται το κοινό σας. Βεβαιωθείτε ότι η φήμη σας παραμένει εξαιρετική με αυτές τις συμβουλές.

Όταν πρόκειται για την προσέλκυση δυνητικών πελατών και την οικοδόμηση της επιχείρησής σας, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από τη φήμη της επιχείρησής σας. Η φήμη της επωνυμίας σας είναι ο πιο ισχυρός μοχλός που έχετε στην επιχείρηση.

Στον γρήγορο κόσμο μας, φαίνεται ότι ένα λάθος μπορεί να καταστρέψει μια επιχείρηση σχεδόν χωρίς η επιχείρηση να παρατηρήσει ότι συμβαίνει. Μερικοί επιχειρηματίες φαίνεται να πιστεύουν ότι αν απλώς αγνοήσουν τη διαδικτυακή σφαίρα, δεν θα πληγωθούν από την ταχεία ανατροπή της κοινής γνώμης.

Αλλά όταν πρόκειται για τη φήμη μιας επιχείρησης, η καλύτερη άμυνα είναι μια καλή επίθεση. Η φήμη σας είναι ένας συνδυασμός του τι κάνει η επιχείρησή σας και του τι λέει ο κόσμος για εσάς. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι λένε τα σωστά πράγματα και ο μόνος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να βεβαιωθείτε ότι κάνετε τα σωστά πράγματα.

Πώς να διατηρήσετε μια ισχυρή φήμη

Αφού προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, ακολουθούν τρία εύκολα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τη φήμη της επιχείρησής σας ισχυρή, θετική και υγιή.

1. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας.

Εάν η επιχείρησή σας δίνει μια υπόσχεση πρέπει να την τηρείτε. Εάν λέτε ότι αποστέλλετε εντός 24 ωρών, αποστέλλετε εντός 24 ωρών. Εάν λέτε ότι προσφέρετε επιστροφές χωρίς ερωτήσεις, μην κάνετε ερωτήσεις.

Πρέπει επίσης να θυμάστε ότι δεν είναι όλες οι υποσχέσεις σαφείς. Η απλή συναλλαγή αγοραστή είναι μια υπόσχεση. Ο δυνητικός πελάτης πιστεύει ότι θα λάβει το προϊόν ή τις υπηρεσίες που αγόρασε εγκαίρως. Πιστεύουν επίσης ότι αυτό που αγόρασαν αξίζει αυτό που πλήρωσαν για αυτό. Εάν δεν τηρήσετε αυτήν την πιο σημαντική υπόσχεση, η φήμη σας θα καταρρεύσει.

2. Επιβραβεύστε το κοινό σας για θετικές αλληλεπιδράσεις.

Η φράση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» είναι μια ωραία ιδέα για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες τους δυνητικούς πελάτες. Είναι επίσης εντελώς λάθος και έχει ως αποτέλεσμα οι εταιρείες να ξοδεύουν τους πόρους τους προσπαθώντας να ευχαριστήσουν τους πιο οργισμένους, λιγότερο ορθολογικούς και λιγότερο αφοσιωμένους δυνητικούς πελάτες τους. Τι θα γινόταν αν, αντ' αυτού, οι πωλητές είχαν την εξουσία να ανταμείβουν τους δυνητικούς πελάτες που ήταν ευχάριστο να συνεργαστείς;

Τι θα γινόταν αν, στο τέλος μιας συναλλαγής, ένας δυνητικούς πελάτης άκουγε: «Ήταν τόσο μεγάλη χαρά να σας βοηθήσω σήμερα που εξουσιοδοτήθηκα να σας δώσω επιπλέον έκπτωση 5%. Πώς θα άλλαζε αυτό προς το καλύτερο τη συνομιλία σας με τον δυνητικό πελάτη; Πώς πιστεύετε ότι αυτό το άτομο θα μιλούσε για την επιχείρησή σας δημόσια;

3. Κάντε περισσότερα από τα αναμενόμενα.

Μια άλλη φράση που ακούγεται πολύ στην εξυπηρέτηση πελατών είναι να κάνεις περισσότερα από όσα αναμενόταν, αλλά τι σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα;

Πολλές εταιρείες προσπαθούν να συμπεριλάβουν κάποια απροσδόκητη υπηρεσία χωρίς κόστος, αλλά ο ευκολότερος τρόπος για να προσεγγίσετε αυτή τη συμβουλή είναι να προσφέρετε στους δυνητικούς πελάτες ό,τι χρειάζονται πριν το ζητήσουν. Για παράδειγμα, εάν ένας δυνητικός πελάτης τηλεφωνήσει επειδή είναι απογοητευμένος που το προϊόν που αγόρασε, μην περιμένετε να ζητήσει επιστροφή, προσφερθείτε από μόνοι σας να το ανταλλάξετε μαζί τους.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε