Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ζωτικής σημασίας για μια καλή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ:
Το 73% των εσωτερικών επαγγελματιών μάρκετινγκ και το 76% των αμερικανικών πρακτορείων είπαν ότι το SEO παρείχε εξαιρετική ή καλή απόδοση επένδυσης (ROI).
Το 89% των παγκόσμιων επαγγελματιών μάρκετινγκ αξιολόγησε το SEO επιτυχημένο στην επίτευξη των στόχων της βελτιωμένης κατάταξης αναζήτησης, της επισκεψιμότητας Website και της δημιουργίας δυνητικών πελατών.
Αλλά το καλό, σύγχρονο SEO απαιτεί επίσης χρόνο. Σήμερα, το SEO έχει να κάνει με την οικοδόμηση μιας φήμης στους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης και αυτό γενικά δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Τα κόλπα spammy που συνήθιζαν να παράγουν γρήγορα, δραματικά αποτελέσματα δεν λειτουργούν πλέον. Οι χρήστες θέλουν ποιότητα και η Google θέλει να την προσφέρει.
Ενώ οι περισσότερες υποσχέσεις για μια "γρήγορη νίκη" για το SEO θα πρέπει να προκαλούν υποψίες, υπάρχουν μερικές σκέψεις που ενδέχεται να εμποδίζουν αυτήν τη στιγμή το SEO σας. Η εκκαθάριση ορισμένων θεμελιωδών τεχνικών προβλημάτων και η ενημέρωση της γενικής στρατηγικής σας, μπορεί να απελευθερώσει το SEO σας και να οδηγήσει σε μερικά γρήγορα κέρδη που θα εντυπωσιάσουν το αφεντικό.
Τεχνικό SEO «Γρήγορες νίκες»
Η εργασία SEO μπορεί να κατηγοριοποιηθεί σε δύο τύπους: τεχνική και εμπλοκή. Το τεχνικό SEO είναι αυτό που σκέφτονται οι περισσότεροι άνθρωποι όταν ακούν "SEO". Η εστίαση στο τεχνικό SEO δεν οδηγεί σε ουσιαστικά, μακροπρόθεσμα κέρδη, αλλά υπάρχουν ορισμένα τεχνικά ζητήματα που μπορούν να εμποδίσουν ακόμη και το καλύτερο SEO εάν δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά. Η διόρθωσή τους μπορεί να οδηγήσει σε μερικές πολύ απλές, γρήγορες νίκες SEO.
1. Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά κατάλληλα
Καθώς οι μηχανές αναζήτησης καταπολεμούν τα ανεπιθύμητα μηνύματα, οι λέξεις-κλειδιά έχουν πάρει μια κακή φήμη, αλλά όσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν λέξεις για να επικοινωνούν με τις μηχανές αναζήτησης, οι λέξεις-κλειδιά θα έχουν σημαντική θέση στο SEO.
Ας ελπίσουμε ότι σχεδιάζετε περιεχόμενο γύρω από λέξεις-κλειδιά, επομένως δεν υπάρχει αμφιβολία για το ποιες λέξεις-κλειδιά είναι κατάλληλες για ένα κομμάτι περιεχομένου. Το μόνο που απομένει είναι να χρησιμοποιήσετε σωστά αυτές τις λέξεις-κλειδιά—είτε εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, στο περιεχόμενο ή στα παρασκήνια.
2. Ελέγξτε τον κώδικα της ιστοσελίδας
Ένας λόγος που ένα Website μπορεί να μην κατατάσσεται καλά είναι ο ασαφής κώδικας. Όσο πιο δύσκολο είναι για την Google να ερμηνεύσει ένα Website, τόσο πιο δύσκολο είναι να κατατάξει κατάλληλα το Website. Μερικά ζητήματα που θα σας φέρουν σε προβλήματα SEO περιλαμβάνουν:
Μπορείτε να ξεκινήσετε για κάποια βασική εκπαίδευση σε HTML ή/και CSS ή να συνεργαστείτε με κάποιον στην ανάπτυξη ιστού για να βοηθήσετε στην επίλυση αυτών των πραγμάτων.
Ακόμα καλύτερα, αναθέστε το σε εξωτερικούς συνεργάτες. Βρείτε μια έμπειρη εταιρεία SEO που μπορεί να πραγματοποιήσει έναν τεχνικό έλεγχο SEO για εσάς. Μόλις καθαριστεί ο κώδικας, η Google θα ευρετηριάσει σωστά τον ιστότοπο και θα σταματήσει να τιμωρεί τα σφάλματα του Website.
3. Ελέγξτε τους συνδέσμους σας
Η παρακολούθηση και η αστυνόμευση των backlinks που οδηγούν στον ιστότοπό σας μπορεί να γίνει περίπλοκη, αλλά μπορείτε εύκολα να εξασκήσετε καλό SEO με τους συνδέσμους στο δικό σας περιεχόμενο. Ελέγξτε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας—αρχίζοντας πρώτα από τις πιο σημαντικές και κορυφαίες σελίδες—και δείτε τους συνδέσμους για να βεβαιωθείτε:
Αν κάνετε κάποιο από αυτά τα λάθη, η Google μπορεί να μην εμπιστεύεται τον ιστότοπό σας (γνωστός και ως αν έχετε πάρα πολλούς συνδέσμους, φαίνεται ανεπιθύμητος), οπότε περάστε από κάθε σελίδα και επισκεφτείτε ξανά τη στρατηγική συνδέσμων καθώς η κατασκευή ιστοσελίδας σας, θα αποτελέσει τη βάση για οποιαδήποτε τακτική εφαρμόσετε στο Digital Marketing.