Web Design
Πως πρέπει να υπολογίσετε τον προϋπολογισμό σας για το Digital Marketing

Πως πρέπει να υπολογίσετε τον προϋπολογισμό σας για το Digital Marketing

Καθώς το Digital Marketing συνεχίζει να αυξάνεται και να καταλαμβάνει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από το παραδοσιακό Marketing, είναι αρκετά συχνό το ερώτημα για το πόσα πρέπει να ξοδεύει κανείς στο Digital Marketing.

Σύμφωνα με μελέτη, οι προϋπολογισμοί Marketing αντιπροσωπεύουν περίπου το 10-14% του συνολικού προϋπολογισμού της εταιρείας κατά μέσο όρο σε όλες τις αγορές. Αν και αυτό ποικίλει ανάλογα με τον κλάδο και το πόσο καιρό η εταιρεία δραστηριοποιείται, αυτό είναι αρκετά λογικό και αναμενόμενο. Αρχικά, μερικά από τα βασικά εργαλεία μιας στρατηγικής του Digital Marketing είναι τα εξής: 1) SEO, 3) Social Media 4) Email Marketing 5) Video Marketing κ.α. Γι’αυτό είναι σημαντικό να δημιουργήσετε έναν περιεκτικό προϋπολογισμό Marketing με βάση όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Προσδιορίστε το ιδανικό εύρος προϋπολογισμού Marketing

Εάν η επιχείρησή σας είναι σχετικά νέα, σκεφτείτε να διαθέσετε το 12-20% των ακαθάριστων εσόδων στο Marketing. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από αυτό που πρέπει να αναθέσουν οι καθιερωμένες εταιρείες αλλά ως νέος και άγνωστος παίκτης στο παιχνίδι, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα Brand name για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Εάν η επιχείρησή σας είναι ήδη γνωστή και δραστηριοποιείται πάνω από πέντε έτη, θα πρέπει να διαθέσει μεταξύ 6-12% των συνολικών εσόδων σας στο Marketing.

Πώς πρέπει να διαθέσετε τον προϋπολογισμό Marketing;

Ξέρετε ότι το τοπίο του Marketing είναι πιο περίπλοκο από ποτέ. Προκειμένου να αποφασίσετε πως θα διανείμετε το budget σας, ξεκινήστε κοιτάζοντας τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί στην μέχρι τώρα στρατηγική σας. Υπάρχουν ορισμένα κρίσιμα βήματα που θα σας βοηθήσουν πως μπορεί να μετατραπεί ένας δυνητικός πελάτης σε πελάτη σας: 

  • Ορίστε τα κριτήρια αξιολόγησής σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει πραγματικά θετική απόδοση επένδυσης για την εταιρεία σας.
  • Καθορίστε τα ιδανικά προφίλ των πελατών σας. Μάθετε ποιοι τύποι δυνητικών πελατών θα αποφέρουν τα περισσότερα έσοδα και ευθυγραμμίζονται με την ιδανική κατεύθυνση της επιχείρησής σας.
  • Κατανοήστε το χρόνο που χρειάζεται για να γίνει ένας πελάτης. Αυτός ο αριθμός μπορεί να διαφέρει δραστικά από επιχείρηση σε επιχείρηση και σας βοηθά να δείτε τη σημασία κάθε μετατροπής.

Βάσει δεδομένων, μπορείτε να καταλάβετε πώς οι αγοραστές βρίσκουν την εταιρεία σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος κάνει πραγματικά μια αγορά και σε ποιο σημείο οι δυνητικοί πελάτες φαίνεται να εξετάζουν αν θα αγοράσουν το προϊόν ή όχι.

Χρειάζεστε πολλά σημεία επαφής για να συνδεθείτε με δυνητικούς σας πελάτες

Κατά μέσο όρο, ένας πελάτης χρησιμοποιεί έξι σημεία επαφής κατά την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Για να μπείτε στη νοοτροπία των δυνητικών πελατών σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε περάσει και χαρτογραφήσει το ταξίδι του αγοραστή για να προσδιορίσετε με σαφήνεια που βρίσκονται τα ιδανικά σημεία επαφής σας - τόσο στο online όσο και εκτός σύνδεσης.

Οι προϋπολογισμοί για το Digital Marketing αποτελούν μόνο ένα μέρος των συνολικών δαπανών τους στο Marketing για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Οι εταιρείες που βασίζονται περισσότερο στο Digital για να δημιουργήσουν πωλήσεις, όπως μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, επενδύουν μεγαλύτερο ποσοστό του προϋπολογισμού στο Digital Marketing. Σε όλους τους τομείς, οι προϋπολογισμοί του Digital Marketing έχουν αυξηθεί κατά πολύ σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα Marketing. Γενικά, το ποσό που πρέπει να αναμένετε να δαπανήσετε στο Digital Marketing εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: τα έσοδά σας, τα κανάλια του Marketing που λειτουργούν για τους αγοραστές σας και το κόστος τους, τους συνολικούς στόχους και τις προσδοκίες σας για ανάπτυξη.

Με βάση αυτά, θα καθορίσετε ποιο είναι το ιδανικό ποσό για την δική σας επιχείρηση που θέλετε να επενδύσετε, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεών σας και της αναγνωρισιμότητάς σας. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε