Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Πώς θα δημιουργήσω αποτελεσματικό content στο eshop μου;

Έχετε αναρωτηθεί πόσο σημαντική είναι η εφαρμογή του content marketing για το eshop σας;

Το content marketing είναι η διαδικασία δημιουργίας πρωτότυπου και υψηλής ποιότητας περιεχομένου, που στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο κοινό, προσελκύοντας τα ενδιαφέροντά του.

Έχει ως στόχο την προώθηση μιας εταιρείας, μίας υπηρεσίας, ή ενός προϊόντος, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες γι’ αυτά, με σκοπό την προσέλκυση νέων χρηστών και την αφοσίωσή τους σε αυτήν.

Ο τελικός στόχος βέβαια αυτής της διαδικασίας είναι η μετατροπή των επισκεπτών του eshop σε αγοραστές.

Για να ξεκινήσετε τη δική σας στρατηγική στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αρχικά προσδιορίστε το κοινό που απευθύνεστε.

Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο σε ένα eshop προσαρμοσμένο στις ανάγκες των αγοραστών, πρέπει να γνωρίζετε ποιος είναι ο πελάτης σας.

Αναπτύσσοντας μια προσωπική ή φανταστική εκπροσώπηση ενός αγοραστικού κοινού, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που στοχεύει πάνω τους.

Μεταξύ των δεδομένων που ίσως θέλετε να γνωρίζετε για το πρόσωπο του αγοραστή σας είναι τα δημογραφικά του στοιχεία, το προφίλ της προσωπικότητάς του, τα κίνητρά του, καθώς και τα κανάλια στα οποία είναι ενεργοί.

Στη συνέχεια, προσπαθήστε να μάθετε πώς το κοινό σας καταναλώνει το περιεχόμενο που του παρουσιάζετε.

Κοιτάζοντας τα εσωτερικά σας δεδομένα, ή εξερευνώντας τις τάσεις του κλάδου, θα πρέπει να καταλάβετε σε τι είδους περιεχόμενο αντιδρά το κοινό σας.

Ορισμένες ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν σε αυτή την αναζήτηση είναι:

Ποιο είναι το πιο δημοφιλές κανάλι των social media για το κοινό που θέλω να προσεγγίσω; Υπάρχει συγκεκριμένος τύπος περιεχομένου που προτιμούν; Προτιμούν να κάνουν αγορές μέσω του κινητού τους;

Το επόμενό σας βήμα, θα πρέπει να είναι η έρευνα και η δημιουργία του περιεχομένου σας.

Μπορείτε να συγκρίνετε τους ανταγωνιστές σας μέσω μιας ανάλυσης λέξεων-κλειδιών και να ανακαλύψετε τυχόν λέξεις-κλειδιά που ενδέχεται να μην βρίσκονται στο eshop σας.

Σε αυτό το σημείο, θα διαπιστώσετε πόσο ανταγωνιστικός είναι ο χώρος των λέξεων-κλειδιών για τη δημιουργία νέου περιεχόμενου.

Σαν επόμενο βήμα, θα πρέπει να αρχίσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο με βάση το ταξίδι του δυνητικού αγοραστή.

Στην απλούστερη μορφή του, η διοχέτευση πωλήσεων ή του marketing χωρίζεται σε τρία μέρη: Την κορυφή, το μεσαίο, αλλά και το κάτω μέρος, τα οποία αντιστοιχούν σε διαφορετικά μέρη του ταξιδιού του αγοραστή.

Η κορυφή είναι το στάδιο ανακάλυψης της επιχείρησής σας από τους χρήστες, όπου εκεί μπορείτε να αποδείξετε ότι γνωρίζετε τα προβλήματά τους.

Σε αυτό το στάδιο, το περιεχόμενό σας εντοπίζεται και καταναλώνεται εύκολα, είτε μέσω του blogging, είτε του social media marketing, είτε του search engine marketing.

Το μεσαίο τμήμα είναι εκείνο όπου πρέπει να δημιουργήσετε στους επισκέπτες του eshop σας το αίσθημα της εμπιστοσύνης.

Δείχνετε ότι καταλαβαίνετε τα προβλήματά τους και τώρα μπορείτε να αρχίσετε να τους δίνετε λύσεις γι’ αυτά.

Οι χρήστες σε αυτό το στάδιο συνήθως κάνουν εντατική έρευνα για το θέμα, και αναλογίζονται κατά πόσον η λύση που προσφέρετε ταιριάζει καλύτερα σε αυτούς.

Το κάτω μέρος της διοχέτευσης πωλήσεων είναι το στάδιο της αγοράς. Σε αυτό το στάδιο, ενδέχεται να χρησιμοποιήσετε ζωντανή συνομιλία, chatbot, ακόμη και email σε πελάτες στο σημείο της αγοράς ή του remarketing.

Το επόμενο σημαντικό βήμα στη στρατηγική που θα ακολουθήσετε, είναι η μέτρηση των αποτελεσμάτων.

Δεδομένου ότι η δημιουργία περιεχομένου ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι συνήθως μια συνεχής διαδικασία, πρέπει να κοιτάξετε τα αποτελέσματά σας από προηγούμενες προσπάθειες.

Οι σωστές μετρήσεις θα σας δείξουν τι είδους απόδοση επένδυσης έχετε επιτύχει.

Λάβετε υπόψη ότι οι μετρήσεις που θέλετε να αναλύσετε μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο περιεχομένου.

Ορισμένες μετρήσεις στις οποίες θέλετε να βασίσετε την επιτυχία σας είναι η επισκεψιμότητα του site σας, οι προβολές των σελίδων ανά επίσκεψη, οι γεωγραφικές τάσεις, η αλληλεπίδραση στα Social Media, οι καμπάνιες pay per click, αλλά και το κόστος ανά ηλεκτρονική πώληση.

Τέλος, ζητήστε σχόλια πελατών.

Τα σχόλια των πελατών σας μπορούν να βοηθήσουν τη στρατηγική περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς μπορούν να σας δείξουν εάν έχετε αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και εάν το περιεχόμενό σας είναι χρήσιμο γι αυτούς.

Για να ξεκινήσετε ένα αποτελεσματικό content marketing, θα πρέπει να επενδύσετε σε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, σε video content, σε εύχρηστους οδηγούς προϊόντων, ιστορίες πελατών, αλλά και καλό email marketing.

Κορυφαίες εταιρείες, μεγάλες και μικρές, επενδύουν στο content marketing επειδή είναι ζωτικής σημασίας για να καταφέρουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Βρείτε τους κατάλληλους τρόπους για να δημιουργήσετε και να βελτιώσετε το υπάρχον περιεχόμενό σας, κάντε ανταγωνιστικούς ελέγχους, αναπτύξτε πολύτιμο περιεχόμενο, και μετρήστε τα αποτελέσματα για να βελτιώσετε τη μελλοντική απόδοση.

Εάν πάλι αναζητάτε τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου συνεργάτη για τη δημιουργία στρατηγικής στην επιχείρησή σας, η NetPlanet διαθέτει τα απαραίτητα μέσα για να αναλάβει αποτελεσματικά το content marketing του eshop σας!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε