Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

6 Call to Action Tips για την ενίσχυση του Website σας

Έχετε αναρωτηθεί πως μπορεί ένα απλό "call to action" να αυξήσει τα κλικ και τις πωλήσεις του Website σας;

Ένα αποτελεσματικό call to action στο website ή τη διαφήμισή σας, είναι ικανό να ωθήσει τους δυνητικούς σας πελάτες να ενεργήσουν άμεσα, και να πραγματοποιήσουν τις ενέργειες που εσείς θέλετε! Για παράδειγμα, να αγοράσουν ένα προϊόν, να εγγραφούν στο newsletter σας, ακόμη και να σας στείλουν μία φόρμα ενδιαφέροντος για τις υπηρεσίες σας.

Ένα call to action δεν πρέπει απλώς να προτείνει δράση στον χρήστη. Αντιθέτως, πρέπει να απαιτήσει αυτή τη δράση! Καθώς λοιπόν δημιουργείτε το περιεχόμενό σας, δοκιμάστε να ενσωματώσετε ένα call to action button, το οποίο θα έχει έναν συγκεκριμένο στόχο για την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που επηρεάζουν το ποσοστό των clicks και το ποσοστό των πωλήσεων που έχει το website σας, και το call to action είναι ένα από τα πιο σημαντικά. Πως όμως μπορείτε να μετατρέψετε τα μη αποτελεσματικά call to action σε clicks και πωλήσεις για την επιχείρησή σας;

Δώστε βάση στο μήνυμα του call to action.

Οι λέξεις που χρησιμοποιείτε στο call to action θα πρέπει να προκαλούν σκέψεις, και να δίνουν αξία στους καταναλωτές που θα το ακολουθήσουν! Μη χρησιμοποιείτε γενικές λέξεις όπως "Μάθετε περισσότερα", "Λήψη", ή "Υποβολή".

Αντ' αυτού, χρησιμοποιήστε λέξεις που θα δηλώνουν ένα όφελος. Για παράδειγμα, εάν προσφέρετε ένα δωρεάν ebook που διδάσκει στους χρήστες πώς να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, χρησιμοποιήστε αυτό ακριβώς το όφελος στο call to action. Μπορείτε λοιπόν να γράψετε "Απόκτησε τώρα το δωρεάν ebook μου!".

Μια άλλη επιλογή, είναι να σκεφτείτε το πρόβλημα που μπορεί να λύσει το ebook για το κοινό σας, και να το αναφέρετε στο call to action. Για παράδειγμα, δοκιμάστε να γράψετε "Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις μου!".

Χρησιμοποιείστε ρήματα και επιρρήματα.

Και αυτό γιατί οι καταναλωτές θέλουμε να αναλάβουν δράση τώρα. Όχι αργότερα!

Έχοντας αυτό κατά νου, τα call to action θα πρέπει να δημιουργούν μια αίσθηση επείγουσας κατάστασης, χρησιμοποιώντας ισχυρά ρήματα, και στρατηγικά τοποθετημένα επιρρήματα. Για παράδειγμα, εάν προωθείτε μια ειδική προσφορά που λήγει σύντομα, προσθέστε την ημερομηνία λήξης στο call to action.

Εάν δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για την προσφορά σας, απλώς προσθέστε το επίρρημα «τώρα», μαζί με ένα συναρπαστικό ρήμα, για να δημιουργήσετε υποσυνείδητα την ανάγκη για άμεση δράση!

Δώστε βάση στο μήκος του call to action.

Προσπαθήστε να διατηρήσετε το call to action σε πέντε λέξεις, ή και λιγότερες, εκτός εάν έχετε έναν πολύ καλό λόγο για να προσθέσετε επιπλέον κείμενο. Για παράδειγμα, εάν προσφέρετε μια ειδική τιμή στα προϊόντα σας, ίσως είναι λογικό να επεκτείνετε το call to action.

Φανταστείτε λοιπόν ότι πουλάτε ένα ebook με έκπτωση. Το call to action που θα χρησιμοποιούσατε, θα μπορούσε να λάβει περισσότερα κλικ και πωλήσεις, εάν γράψετε για παράδειγμα "Έκπτωση -50% στο Ebook μου", από ότι αν γράφατε απλά "Λήψη του ebook μου".

Δώστε την κατάλληλη προτεραιότητα.

Όταν δημιουργείτε μια landing page για ένα συγκεκριμένο σκοπό, είναι πολύ πιθανό να θέλετε να συμπεριλάβετε πολλαπλά links μέσα στη σελίδα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι προτιμότερο το call to action να είναι ο μόνος σύνδεσμος στη σελίδα, αλλά εάν πρέπει να συμπεριλάβετε και άλλα links, βεβαιωθείτε ότι το κουμπί call to action έχει την υψηλότερη προτεραιότητα!

Χρησιμοποιήστε στρατηγική θέση.

Η θέση του κουμπιού call to action εξαρτάται από την εμπειρία του χρήστη. Δεν θα θέλατε οι υποψήφιοι πελάτες σας να κάνουν συνεχόμενο scroll down, και να δυσκολευτούν για να φτάσουν στο call to action σας. Επομένως, θα πρέπει να εμφανίζεται πάντα σε σημείο που είναι άμεσα ορατό από όλους τους χρήστες.

Επιλέξτε το κατάλληλο χρώμα.

Μία καλή πρακτική είναι να επιλέγετε πάντα ένα έντονο χρώμα αντίθεσης για το κουμπί call to action, ώστε να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο υπάρχει μέσα στη σελίδα. Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση οι χρήστες να δυσκολεύονται να το βρουν, ή να χάσουν το μήνυμα.

Τα φωτεινά και έντονα χρώματα λειτουργούν συνήθως καλύτερα, βεβαιωθείτε όμως ότι το κείμενο στο call to action έχει ένα χρώμα που έρχεται σε αντίθεση με το φόντο του.

Εάν πάλι οι παραπάνω ενέργειες σας φαίνονται περίπλοκες στην υλοποίησή τους, και αναζητάτε τον κατάλληλο συνεργάτη που θα σας βοηθήσει στο marketing του website σας, η NetPlanet ως πιστοποιημένη Premier Google Partner διαθέτει τη γνώση και τα εξειδικευμένα άτομα που θα σας βοηθήσουν να απογειώσετε τη διαδικτυακή σας εικόνα!

Μέχρι το επόμενο Web Next, να είστε όλοι καλά!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε