Web Design
Τι πρέπει να προσέξετε κατά την δημιουργία του logo σας

Τι πρέπει να προσέξετε κατά την δημιουργία του logo σας

Ένα λογότυπο εξηγεί ποιος είστε, τι κάνετε αλλά και παρουσιάζει την ταυτότητα της επιχείρησής σας. Τα χρώματα, τα σχήματα, η επιλογή γραμματοσειράς και άλλα στοιχεία σχεδίασης επηρεάζουν το πως σας βλέπει το κοινό σας. 

Το σωστό σχήμα

Ο σχεδιασμός έχει να κάνει με την οπτική επικοινωνία ειδικά στην κατασκευή ιστοσελίδων. Η τέχνη της δημιουργίας ενός λογότυπου συνεπάγεται τόσο το να ξέρεις τι θέλεις να πεις όσο και ποια γραφικά μπορούν να το πουν αυτό. Ορισμένα συναισθήματα προκαλούνται από ορισμένες εικόνες ακόμη και το σχήμα του ίδιου του λογότυπου. Γνωρίζοντας το επιστημονικό υπόβαθρο του γραφιστικού σχεδιασμού, το μόνο που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι κάθε σχήμα αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό. Αντιστοιχίστε το σχήμα του λογότυπού σας με τα χαρακτηριστικά που θέλετε να έχει τελικά η επιχείρησή σας.

Κάποια από αυτά είναι: 

  • Κύκλοι και οβάλ στοιχεία: Εκφράζει φιλικότητα, απλότητα και φιλοξενία
  • Καμπυλωτές γραμμές: Εκφράζει χαλάρωση και προκαλεί ενδιαφέρον
  • Τετράγωνα και ορθογώνια: Δείχνει την αποτελεσματικότητα, την ασφάλεια και την αξιοπιστία
  • Οριζόντιες γραμμές: Εκφράζουν την σταθερότητα, ηρεμία και την αξιοπιστία
  • Κάθετες γραμμές: Εκφράζει την ευημερία και την ευτυχία 

Φυσικά, είστε ελεύθεροι να δημιουργήσετε τα δικά σας πρωτότυπα αφηρημένα σχήματα για να μεταφέρετε κάτι πιο μοναδικό. Μπορείτε ακόμη να αναμίξετε και να ταιριάξετε μέρη ενός σχήματος για να το προσαρμόσετε. Για παράδειγμα, ένα τετράγωνο με στρογγυλεμένες γωνίες εξακολουθεί να παρέχει ασφάλεια, αλλά είναι λίγο πιο φιλικό από ένα τετράγωνο με μυτερές γωνίες.

Παροχή πληροφοριών για την επιχείρησή σας 

Τα λογότυπα παρέχουν σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες για την επιχείρησή σας. Σχεδιαστικά στοιχεία που σχετίζονται με την επιχείρησή σας μπορούν να σας βοηθήσουν να μεταφέρετε γρήγορα πληροφορίες στους χρήστες με έναν πιο άμεσο τρόπο. 

Επιλογή του σωστού χρώματος 

Κάθε χρώμα προκαλεί στην πραγματικότητα ένα συναίσθημα αλλά έχει και ένα κρυμμένο μήνυμα που μπορείτε να περάσετε στον χρήστη όταν δει το λογότυπό σας.

Το κόκκινο, προκαλεί συναισθήματα επείγουσας ανάγκης και εγρήγορσης. Το καφέ, παραπέμπει στη φύση και τη γη. Το κίτρινο συνδέεται από πολλούς με τη ζεστασιά του ήλιου. Το μπλε εμπνέει εμπιστοσύνη και σταθερότητα. Η επιλογή λοιπόν του χρώματος που θα έχει το λογότυπό σας έχει μεγάλη σημασία για το νιώσει ο χρήστης πρώτη φορά όταν έρθει σε επαφή με την επιχείρησή σας. 

Επιλογή της κατάλληλης γραμματοσειράς 

Το πώς φαίνεται το κείμενό σας μπορεί να επηρεάσει την γνώμη και την άποψη των χρηστών για την επιχείρησή σας όσο και αυτό που λέει. Η τυπογραφία περιλαμβάνει όλες τις οπτικές επιλογές στο κείμενο: τη γραμματοσειρά και το μέγεθος κειμένου, αλλά και λεπτομέρειες όπως serifs, boldness, weight, format, texture. Οι γραμματοσειρές δεν είναι τόσο ξεκάθαρες όσο τα χρώματα ή τα σχήματα, αλλά έχουν εξίσου μεγάλη σημασία κατά την δημιουργία του λογοτύπου για την επιχείρησή σας. 

Όταν ξεκινάτε λοιπόν την δημιουργία του λογοτύπου σας προσπαθήστε να είναι όσο πιο απλό γίνεται. Το σημαντικό είναι να περάσετε με αυτό το μήνυμα που θέλει και να αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της επιχείρησής σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε