Web Design
Πώς να χρησιμοποιήσετε τα τωρινά trends για την δημιουργία καλύτερου content

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα τωρινά trends για την δημιουργία καλύτερου content

Η δημιουργία μιας στρατηγικής που να λειτουργεί για εσάς είναι ζωτικής σημασίας, επειδή όλοι γνωρίζουμε ότι ένα αφοσιωμένο κοινό είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει κάποιου είδους conversion στο website σας.

Ο μέσος χρήστης έχει αρκετά περιορισμένο εύρος προσοχής και αναζητάει γρήγορες και άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματά του. Πώς μπορείτε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε δεδομένα από τα audience trends για να δημιουργήσετε content που θα έχει νόημα για το κοινό σας και θα δημιουργήσει μεγαλύτερη αφοσίωση στο brand σας;

Κατανοήστε γιατί οι χρήστες επισκέπτονται το website σας

Μία από τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να κατανοήσετε το κοινό σας είναι να εξετάσετε τα keywords που το φέρνουν στο website σας.

Χρησιμοποιώντας τα Google Analytics μπορείτε να αποκτήσετε μια εικόνα σχετικά με τους τύπους ερωτημάτων που φέρνουν τους χρήστες στο website σας. Αυτό θα σας δώσει ένα σύνολο όρων και θεμάτων που μπορείτε να αναπτύξετε για μια πιο στοχευμένη στρατηγική περιεχομένου με καλύτερη απόδοση.

Μετατροπή των keywords σε θέματα περιεχομένου

Όσοι έχουν μια βασική γνώση των keywords που είναι σημαντικά για το brand τους, μπορούν να τα αξιοποιήσουν και να τα μετατρέψουν σε ευρύτερες ερωτήσεις που αναζητούν οι χρήστες στην Google.

Τα social media διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον εντοπισμό των trends σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες σχετικά με το brand σας, τις προσφορές σας και τις υπηρεσίες σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να εξετάσετε την απόδοση των social media της επιχείρησής σας καθώς και τα νέα του κλάδου σας για να ανακαλύψετε τι θέματα είναι τώρα στις τάσεις και να τα αξιοποίησετε.

Σκεφτείτε τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα

Το περιεχόμενο που μπορεί να ικανοποιήσει τώρα μια ανάγκη του κοινό σας μπορεί να είναι αποτελεσματικό στο να έχετε μία καλύτερη θέση στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Μακρυπρόθεσμα όμως, αυτό δεν αρκεί. 

Δοκιμάστε την οργάνωση ενός content calendar ως μέρος της στρατηγικής σας που μπορεί να σας βοηθήσει στην παραγωγή πιο αποτελεσματικών και ελκυστικών ιδεών για το website σας που θα φέρουν τελικά καλύτερα αποτελέσματα στo brand σας.

Παράλληλα, δημιουργήστε περιεχόμενο που θα είναι πάντα διαχρονικό έχοντας ολοκληρώσει την έρευνά σας στην Google και στα social media που θα είναι χρήσιμο για το brand σας καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους.

Δημιουργήστε content με νόημα

Καθ΄ όλη τη διαδικασία δημιουργίας του περιεχομένου σας, προσπαθήστε να βεβαιωθείτε ότι αυτό που μοιράζεστε με το κοινό θα είναι χρήσιμο και θα του προσφέρει πραγματική αξία. Κάνοντας ένα βήμα πίσω και αντιμετωπίζοντας το περιεχόμενό σας σαν χρήστης, θα ανακαλύψετε πιο εύκολα αν τελικά το περιεχόμενο που μοιράζεστε μαζί τους πρόκειται να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά τους.

Αναγνωρίστε τι λειτουργεί και τι εξελίσσεται

Τα data analytics θα δείξουν πώς αλληλοεπιδρούν οι χρήστες με τις νέες πληροφορίες που έχετε προσθέσει στο website σας και εάν αυτές τελικά έχουν αυξήσει την επισκεψιμότητα στο website σας.

Μπορείτε επίσης να δείτε και άλλες σημαντικές μετρήσεις, όπως τα keywords, βελτιώσεις κατάταξης και το social media engagement.

Η διαδικασία δημιουργίας και ανάπτυξης σημαντικού περιεχομένου για το website σας είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη και στην πραγματικότητα, δεν σταματάει ποτέ.

Οι επιχειρήσεις που συνεχίζουν να εξελίσσονται και παρακολουθούν τις τάσεις marketing είναι πιο πιθανόν να διασφαλίσουν μία υψηλή αφοσίωση από τους χρήστες. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε