Web Design
Facebook Messenger Ads: Γιατί αξίζει να τα αξιοποιήσετε

Facebook Messenger Ads: Γιατί αξίζει να τα αξιοποιήσετε

Το πιο σημαντικό σημείο για την αρχή της παρουσίας μίας επιχείρησης online είναι η κατασκευή ιστοσελίδας. Αφού έχετε δημιουργήσει λοιπόν μία ιστοσελίδα που να ναι responsive και να ταιριάζει με το ύφος και την ταυτότητα της επιχείρησής σας, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την προώθησή της. 

Μία από τις πιο χρήσιμες πτυχές των διαφημίσεων στο Facebook είναι το ευρύ φάσμα των δυνατοτήτων που σας επιτρέπει να συνδέεστε με χρήστες σε πολλά διαφορετικά μέρη και να τους οδηγείτε στην ιστοσελίδα σας. Οι διαφημίσεις του Facebook Messenger είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού.

Ο όρος "Facebook Messenger Ads" περιγράφει δύο διαφορετικούς τύπους δυνατοτήτων διαφήμισης. Και οι δύο μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμοι, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται και βελτιστοποιούνται σωστά.

Στη συνέχεια, θα αναλυθεί γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις Messenger του Facebook για την επιχείρησή σας αλλά και πώς να το κάνετε αυτό.

Τι είναι οι διαφημίσεις Facebook Messenger;

Υπάρχουν δύο τύποι Facebook Messenger ads και είναι σημαντικό να κατανοήσετε τη διαφορά στη λειτουργία του καθενός. Ενώ μπορούν να έχουν παρόμοιους στόχους, τελικά εξυπηρετούν δύο εντελώς διαφορετικούς σκοπούς. Φυσικά, κάθε προσπάθεια μιας επιχείρησης για προώθησή της αποτελεί πρώτα απαραίτητο η 

Διαφημίσεις Facebook Messenger: Click-to-Message Ads

Ο πρώτος τύπος διαφήμισης Facebook Messenger είναι αυτός που έχει ως στόχο να κάνει τους χρήστες να σας στείλουν ένα ιδιωτικό μήνυμα, το οποίο ονομάζεται επίσης διαφήμιση "click-to-message".

Το προεπιλεγμένο CTA θα είναι "Send Message" και αντί να μεταφερθεί στον ιστότοπό σας ή στην landing page σας, οι χρήστες θα βλέπουν ένα μήνυμα όταν κάνουν click.

Μπορείτε να επιλέξετε να σας στέλνουν μηνύματα οι χρήστες μέσω Facebook Messenger, Instagram Direct ή Whatsapp. Ολόκληρος ο σκοπός αυτών των διαφημίσεων είναι να δημιουργήσουν συνομιλίες, επιτρέποντάς σας να απαντήσετε σε ερωτήσεις και να προσελκύσετε νέους δυνητικούς πελάτες.

Facebook Messenger Ads: Sponsored Message Placement

Ο δεύτερος τύπος διαφημίσεων Messenger είναι το «Placement» του Messenger, το οποίο θα εμφανιστεί ως Sponsored Message. Σε αυτήν την περίπτωση, οι μπορείτε να επιλέξετε το Messenger ως μέρος όπου θα εμφανίζεται η διαφήμιση της υπηρεσίας ή του προϊόντος σας.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις στο Facebook Messenger;

Υπάρχουν δύο τύποι διαφημίσεων Messenger που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους, και μπορεί να έχουν εξαιρετικά οφέλη για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένων των ακόλουθων:

Ξεχωρίζουν

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το Sponsored Message. Οι χρήστες αναγκάζονται πρακτικά να τα προσέξουν. Είναι σαν να εμφανίζεται ένα email στα εισερχόμενά σας. Πρέπει να δείτε τι λέει για να διαγράψετε την ειδοποίηση και να ικανοποιήσετε και τη δική σας περιέργεια.

Σε μια εποχή που το newsfeed είναι πιο απασχολημένο από ποτέ, κάθε μικρό πλεονέκτημα που έχετε να ξεχωρίζετε,ή να παραλείπετε εντελώς το newsfeed, αξίζει να το πάρετε.

Εστιάζουν στη Συζήτηση και στην αλληλεπίδραση με τον χρήστη

Πολλοί χρήστες ενδέχεται να δουν μια διαφήμιση που τους οδηγεί να «ψωνίσουν τώρα», αλλά έχουν μερικές ερωτήσεις ή αντιρρήσεις. Εάν, ωστόσο, τους ενθαρρύνετε να έρθουν σε επαφή για να μάθουν περισσότερα μέσω του Messenger, είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν.

Τα διαφημιζόμενα μηνύματα οδηγούν επίσης έμμεσα σε αύξηση των μηνυμάτων, ακόμη και αν δεν είναι ο κύριος στόχος της διαφήμισης. Δεδομένου ότι αυτό το πλαίσιο μηνυμάτων είναι ήδη ανοιχτό, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να έρθουν σε επαφή απευθείας μέσω των Μηνυμάτων.

Είναι ένας νέος τρόπος αλληλεπίδρασης με το κοινό σας

Δεν χρησιμοποιούν όλες οι επιχειρήσεις και τα δύο είδη διαφημίσεων του Messenger. Εάν το κάνετε, κάνετε αυτόματα κάτι διαφορετικό και προσφέρετε έναν επιπλέον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Και δεδομένου ότι οι συνομιλίες κατά πρόσωπο είναι τόσο κρίσιμες για τη δημιουργία σχέσεων, αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

Συμπέρασμα

Τόσο οι διαφημίσεις “Click-to-Message” όσο και οι “Sponsored Message “έχουν εξαιρετικούς τρόπους χρήσης που προσφέρουν επιπλέον πλεονεκτήματα  από τις τυπικές διαφημίσεις  στο Facebook.

Με το να επικεντρώνονται οι διαφημίσεις γύρω από μια συνομιλία μεταξύ της επιχείρησης και του χρήστη, την οποία επιτυγχάνουν και οι δύο τύποι διαφημίσεων, υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο για τη δημιουργία σχέσεων, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας αλλά και βελτιστοποίησης της στρατηγικής σας Marketing

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε